روز شوراها مبارک

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحيمِ «وَأَمْرُهُمْ شُورَىٰ بَيْنَهُمْ»

اعضای محترم شورای اسلامی شهر، بخش و روستاهای تابعه شهرستان تفرش باسلام و تحیات الهی

???? به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تکیه بر بنیادها و مبانی دین اسلام و قرآن، شکل‌گیری نهاد شوراها با صدور فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در نهم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ به جهت استقرار حکومت مردمی در ایران و حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش، نشان‌دهنده اهمیت مردم‌سالاری دینی و عینیت بخشیدن به مشارکت مردمی در فرآیند اداره امور جامعه است.

???? بدون شک نام‌گذاری روز نهم اردیبهشت به نام شوراها، یادآور ارائه خدمت خالصانه و تصميم‌گيري نهادی است که در حوزه وظايف و اختيارات خود بر اساس آيه شریفه «وَأَمْرُهُمْ شُورَىٰ بَيْنَهُمْ» و «وَشَاوِرْهُمْ فِي الأَمْرِ» نقش بسزايي در تداوم حرکت رو به رشد اين نظام الهي و مردمي داشته است و به شیوه عملی، بستر نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه ای را كه در آن زندگی می كنند فراهم نموده است. از سوی دیگر، در راستای فرمان مقام معظم رهبری (مدظلله العالی) برای حل عمل گرایانه مشکلات مردم گامی برداشته و از سرمایه بسیار ارزشمند اعتماد عمومی بدون توجه به مسائل جناحی و حزبی برای خدمت به نظام اسلامی و مردم شهیدپرور بهره می گیرند و سرافرازانه با همدلی و همزبانی، دست توانایی برای یاری رسانی به ملت شریف ایران و ارکان این نظام مقدس الهی می باشند ضمن آنکه خدمت به ایثارگران بزرگوار و خانواده معزز آنها را توشه راه خود قرار داده و امیدوار به رحمت الهی گامهای خود را هر روز استوارتر از پیش بر می دارند.

???? اینجانب فرارسيدن نهم ارديبهشت، سالروز تأسيس شوراهاي اسلامي شهر و روستا را تبریک عرض نموده و ضمن تقدیر و تشکر صميمانه از زحمات و خدمات ارزنده و گرانقدر تمامی اعضاي محترم شوراهاي اسلامي شهر و روستاهای تابعه شهرستان تفرش و نیز شوراهای فرادستی بخش و شهرستان، توفيق روز افزون تمامي اين همکاران ارجمند را در راستاي انجام این رسالت بزرگ شوراها و خدمت به مردم بزرگوار و شريف این شهرستان و میهن اسلامی در ظل توجهات حضرت ولی عصر و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (دامت برکاته) از درگاه ايزد متعال خواستارم. انشاا... به حول و قوه الهي و همت عالي اعضای شورا، مردم و مسئولين، شاهد بالندگی هرچه بیشتر این نهاد بزرگ در راستای خدمات رساني به مردم و تقويت پايه هاي اين نظام الهي باشیم. با تقدیم احترام محمد شاکری رئیس شورای اسلامی شهرستان تفرش و نماینده استان مرکزی در شورای عالی استان ها

۱4۰۲/۰۲/۰۹